Veelgestelde vragen

Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Ja, het is mogelijk om uw bestelling te volgen. Nadat uw order door ons is ingepakt, ontvangt u namelijk een Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.

Voor bestellingen in de QRS webshop geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende dag (uitgezonderd zondag) in huis. Ook kunt u er voor kiezen de bestelde producten bij het adres van QRS op te halen.

Nee, daar is geen sprake van.

De verzendkosten verschillen, het hangt er vanaf wat het gewicht is van uw pakket.

De prijzen worden zowel inclusief als exclusief BTW vermeld.

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kunt u meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die u aanmaakt blijven behouden, zodat u bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres u de bestelling wilt laten afleveren.

Beide opties zijn mogelijk op papier of digitaal.

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links of rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Wilt u liever achteraf betalen, dat kan, alleen dienen de bestelde producten dan opgehaald te worden op het adres van QRS. Bij de producten krijgt u dan een factuur die binnen 2 weken betaald dient te worden.

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst wel gratis terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

In de meeste gevallen ontvangt u binnen 14 dagen na retourneren uw geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar u zult het geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.

U krijgt de verzendkosten alleen vergoed als u de volledige bestelling, ongebruikt en onbeschadigd retourneert.

Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een PostNL servicepunt, of het pakket fysiek terug te brengen op het QRS adres.

Winkelwagen0
Er zitten geen producten in uw winkelwagen.
Verder winkelen
0